برای تولید محتوا در شبکه های اجتماعی از کجا عکس پیدا کنم

بیل گیتس می گوید : محتوا دقیقا جاییه که انتظار دارم درآمد زیادی ازش دربیاد ، دقیقا مثل تلویزیون . اونایی در آینده موفق هستند که بتونند از اینترنت به عنوان بستری برای ارائه ایده ها ، تجربیات و محصولات استفاده کنند ؛ بستری که با تولید محتوا ممکنه !

جوهره یک سایت جامع و کامل برای کسانی است که در زمینه تولید محتوا فعالیت می کنند

در این مقاله ابتدا درباره یکی از استراتژی های مهم تولید محتوا با شما صحبت کرده ام و سپس به سراغ افرادی رفته ام که در زمینه تولید محتوا متنی فعالیت دارند . به این افراد پیشنهاد می کنم که از سایت جوهره برای دانلود عکس استفاده کنند . این مقاله را تا آخر بخوانید تا متوجه شوید که چرا سایت جوهره را بهترین منبع برای دانلود عکس معرفی می کنم .

اولین قدم برای شروع فعالیت در شبکه های اجتماعی این است که اطلاعاتی درباره استراتژی تولید محتوا داشته باشید . مطالبی که در این مقاله برای شما نوشته ام ، قطعا خیلی مهم هستند اما طبیعتا همه ی موضوع نیست !

عکس انسان هدفمند در مسیر هدف

داشتن دور نگاه

اولین نکته ای که قبل از شروع فعالیت در زمینه تولید محتوا باید رعایت کنید ، داشتن دور نگاه است . برخی از مردم به داشتن دور نگاه ، داشتن بیزینس مدل نیز می گویند ولی من همه چیز را مادی نمی بینیم .

زمانی که کار تولید محتوا را شروع می کنید ، باید به خود بگویید که من قصد دارم یک محتوایی را تولید کنم ، آیا این محتوایی که قصد تولید آن را دارم ، همان کاری است که من بخواهم آن را در 6 ماه یا در یک سال آینده انجام بدهم ؟! آیا تولید محتوا همان شغلی است که می تواند یک آینده درخشان برای من بسازد ؟

☜این دور نگاه باعث می شود که شما در همین اول راه ، تکلیف خود را مشخص کنید و همین اول راه ، انگیزه کافی برای طی کردن یک مسیر طولانی و سخت داشته باشید . اگر این دور نگاه فقط جنبه های مالی داشته باشد ، احتمال دارد که یک جاهایی ناامید شوید .

☜اگر شما دور نگاه خوبی داشته باشید می توانید براورد کنید که این هزینه ، انرژی و وقتی که برای کار تولید محتوا می گذارید بیهوده نیست ! شما با داشتن یک دور نگاه خوب، کاملا مطمئن می شوید که اگر همین هزینه ، انرژی و وقت را برای کار دیگری بگذارید ، برای شما موفقیتی به اندازه کار تولید محتوا نخواهد داشت .

✔دانستن همه ی این مطالب قبل از شروع می تواند به شما در مسیر تولید محتوا کمک کنند . پس از همان اول ، تا جایی که ممکن است چارچوب را به صورت دقیق مشخص کنید . چرا می گویم تا جایی که ممکن است ؟ زیرا انسان بر خلاف حیوانات و گیاهان ، به صورت آگاهانه هدف گذاری می کند و تعیین هدف او به صورت غریزی نمی باشد ! در نتیجه انسان ممکن است که در طول مسیر ، هدف خود را تغییر دهد . چرا انسان این کار را می کند ؟ چون او فکر می کند که این هدف جدید می تواند نتایج بهتری برای او داشته باشد و او را موفق تر کند . البته گاهی هم پیش می آید که در یک هدف شکست می خوریم و مجبوریم که یک هدف جدید انتخاب کنیم .

عکس فانتزی محتوا نویس ماهر

دور نگاه نباید چیزی باشد که از آن سرسری بگذرید! مثلا شخصی می گوید :

من یک پیج اینستاگرام می زنم و وقتی در پیج اینستاگرامم به 15 هزارتا فالور برسم ، شروع به تبلیغات می کنم ! خب خوبه دیگه ! پول از داخلش در میاد ! این همه آدم توی اینستاگرام دارن فعالیت می کنن ! منم می تونم ! ✖

یا اینکه

یک چنل یوتیوب می زنم ، فعالیت می کنم و به هزار تا سابسکرایب می رسم ! بعدش شروع می کنم به دلار در آوردن ! معروف می شم ! پولدار می شم ! ✖

بهتر است بدانید که از این خبرا نیست ! باید دقیق بدانید که می خواهید چکار کنید و آن محتوا و آن کاری که می خواهید انجام دهید چه دردی را از چه کسی دوا می کند ؟

عکس بامزه و دوست داشتنی محتوا نویس

در ادامه مقاله می خواهم درباره دور نگاه کسی که قصد تولید محتوای متنی دارد با شما صحبت کنم .

کسانی که می خواهند در زمینه تولید محتوا متنی فعالیت کنند باید حتما به سوال زیر که در واقع یک دور نگاه می باشد ، پاسخ دهند :

چه گونه می توان مطالب را جذاب و منحصر به فرد نشان داد به طوری که کاربر میل و اشتیاق زیادی به خواندن مطلب داشته باشد ؟

۰•● ❤ ●•۰

عکسهای زیبا با کیفیت و کمیاب

عکس ها می تواند تاثیر بسیار زیادی بر ذهن بیننده داشته باشند .

 اگر تصور می‌کنید که کاربر از خواندن مطالبی که نوشته اید ، احساساتی نمی شود و ممکن است که مطالب برای او کسل کننده باشند ، حتماً یک عکس مرتبط با مطالب را در محتوای خود قرار دهید . هر میزان که عکس مرتبط با مطلب شما ، زیبا تر باشد تاثیر بیشتری بر روی خواننده می گذارد و خواننده تمایل بیشتری به خواندن محتوای شما خواهد داشت .

یا

اگر تصور می‌کنید که جامعه هدف مطلب شما کسانی هستند که ممکن است هنگام خواندن مطلب ، به فکر فرو روند و فراموش کنند که در حال خواندن چه چیزی بودند ، حتماً در محتوای خود ، از عکس های مرتبط با متن استفاده کنید .

↓↓↓↓↓↓↓↓

به شما پیشنهاد می کنیم که یک منبع دانلود عکس داشته باشید . این منبع می تواند سایت تخصصی و حرفه ای جوهره باشد .

شما با استفاده از موتور جستجوی قوی سایت جوهره می توانید به عکس های مرتبط با مطلب خود دست پیدا کنید .

بهتر است که چند نکته را درباره سایت جوهره بدانید تا متوجه شوید که چرا می گوییم این سایت باید مرجع دانلود عکس های محتوا نویسان باشد .

★ عکس های این سایت کمیاب می باشند و با اینکه در دسته برترین و بهترین عکس های گوگل قرار می گیرند ، اما رایگان هستند و شما به ازای دانلود آن ها هیچ مبلغی پرداخت نخواهید کرد .

★ عکس هایی که در سایت جوهره آپلود می‌شوند ، بسیار متنوع هستند . جامعه هدف این سایت ، تمام مردم جامعه در هر سن و با هر سلیقه ای می باشد پس هر عکسی که تصور می کنید را می توانید در این سایت پیدا کنید .

★ کیفیت عکس های سایت جوهره به قدری بالا است که محو در تماشای آن ها خواهید شد .

عکس فانتزی محتوا نویس سایت جوهره

اگر یک محتوا نویس هستید ، باید حتما نام جوهره را در ذهن خود حک کنید تا هر زمان که به یک عکس با کیفیت ، زیبا ، کمیاب و رایگان نیاز داشتید ، خیلی سریع توسط موتور جستجوی سایت جوهره به آن دست پیدا کنید .

سایت جوهره به وسیله عکس های خیره کننده و حیرت انگیز خود باعث می‌شود تا سطح جذابیت محتوای شما بالا رود .

و در پایان باید بگویم که :

امروزه سایت های زیادی برای دانلود عکس وجود دارند ،

اما 

کیفیت هیچ کدام از آن ها به گرد پای ▶ جوهره ◀ نمی رسد .

آخرین مقاله ها

گالری های منتخب

مجموعه های منتخب

ارسال دیدگاه