از کجا عکس های جدید و جذاب برای محتوای وب سایتم پیدا کنم

یکی از دغدغه های اصلی هر محتوا نویسی تولید محتوایی است که برای مخاطب جذاب و دلنشین باشد . برای تولید یک محتوا جذاب ، نیاز به عکس های جدید و جذاب داریم ! اصلا نگران نباشید زیرا با خواندن این مقاله کاملا متوجه خواهید شد که چه طور می توانید یک عکس جذاب برای محتوای خود پیدا کنید .

سایت جوهره ، بهترین سایت دانلود عکس های جدید و با کیفیت رایگان برای محتوا نویسان می باشد

در این مقاله ، ابتدا قرار است که با میزان ارزش و تاثیرگذاری عکس در یک محتوا متنی آشنا شوید . شاید قبل از خواندن این مقاله ، این جمله من کمی اغراق آمیز به نظر برسد اما می خواهم شما را با سایتی به نام سایت جوهره آشنا کنم که می تواند منبع اصلی عکس های محتوا نویسان باشد .

برخی از مردم می گویند که :

▶ وقتی شما به دنبال مطالب جدیدی برای زیاد شدن اطلاعات خود هستید ، چرا باید سایت هایی را برای مطالعه انتخاب کنید که عکس های جدید و جذاب در ارتباط با آن موضوع آپلود کرده اند و یا در لا به لای متنشان از صفات زیبا استفاده کرده اند! ظاهر بینی اصلا خوب نمی باشد ؛ مخصوصا برای کسی که به دنبال افزایش اطلاعاتش است! ◀

اگر شما نیز چنین طرز فکری دارید باید بگویم که سخت در اشتباه هستید ☹

عکس پروفایل محتوانویس خوش سلیقه

وقتی که شما علاقه زیادی به موضوع مورد مطالعه ندارید و مجبورید که آن را بخوانید درنتیجه قدرت درک و فهم شما اندکی پایین می آید و یا ممکن است که در حین خواندن مطلب ، برخی کلمات را جا بیندازید . در این صورت خسته و کلافه می شوید و به سایت دیگری مراجعه می کنید !

❤ اما به نظر من اگر در آن متن از کلمات زیبا و تاثیر گذار استفاده می شد و یا عکس های با کیفیت خیره کننده و مرتبط آپلود می شدند ، هرگز از خواندن آن خسته نمی شدید !

چرا

★ عکس ها و صفات را می توان یکی از مهم ترین چیز هایی دانست که برخی از محتوا نویسان ، قدرت آن ها را جدی نمی گیرند و به همین دلیل ممکن که در کار خود با شکست های زیاد و متعددی رو به رو شوند ★ عکس ها و صفات با ایجاد حس شادی و رضایت در مخاطب باعث تغییر زندگی محتوا نویس و رسیدن او به نوک قله پیشرفت می شوند ★ عکس ها و کلمات هر کدام دنیای جداگانه خود و رمز و راز های مربوط به خود را دارند ★ اینکه از چه نوعی باشند و در کجا به کار برده شوند فرق دارد و می تواند باعث تاثیرگذاری یا عدم تاثیرگذاری شود !

★ با توجه به عنوان مقاله ، شما به دنبال یک عکس مناسب برای محتوای وب سایت هستید پس در این قسمت درباره عکس ها توضیح می دهم و سعی می کنم که در مقاله های دیگر درباره کلمات نیز توضیح دهم !

عکس پروفایل محتوانویس خلاق

عکس هایی که می بینیم ، تاثیر زیادی در افکار و احساسات ما می گذارند . برخی از عکس ها به قدری زیبا هستند که انرژی ما را افزایش می دهند و برخی دیگر باعث غم و اندوه ما می شوند . من از گفتن این موضوع قصد ندارم به شما بگویم که از عکس های غم انگیز در محتوا خود استفاده نکنید ! اتفاقا برخی از متن ها نیاز به یک عکس غمیگن دارند تا احساسات مخاطب را بیشتر برانگیزند ! من در این قسمت فقط می خواستم شما را متوجه تاثیر عکس ها بر ذهن انسان کنم .

عکس نوشته انگلیسی محتوانویس

↓↓↓پس تا اینجا متوجه شدید که ↓↓↓

ویژگی های عکس هایی که در محتوای خود استفاده می کنیم عبارتند از : مرتبط و زیبا

 

مرتبط بودن عکس

ارتباط عکس با متن خیلی مهم است ! اگر شما در مقاله ای که درباره حیوانات نوشته اید از عکس یک دختر شاد و خندان استفاده کنید ، باعث گیج شدن مخاطب می شوید ! استفاده از عکس های غیرمرتبط ، مخاطب را خسته می کند و ممکن است که مقاله شما را ترک کند و در وب سایت های دیگر به دنبال مقاله جدیدی بگردد !

پیدا کردن یک عکس مرتبط ، کار سخت و زمان بری می باشد . محتوا نویسانی که باید روزانه مقالات زیادی بنویسند ، ممکن است که نتوانند زمان زیادی را صرف پیدا کردن عکس مرتبط با موضوع مقاله شان کنند .

ما به شما گالری تخصصی جوهره را معرفی می کنیم .

در سایت جوهره یک موتور جستجوی قوی عکس وجود دارد که در عرض چند ثانیه می تواند عکس مورد نظرتان را به شما نشان دهد . البته بهتر است بدانید که بجز عکس مورد نظر ، تعداد بسیار زیادی عکس مشابه با آن چیزی که می خواهید نیز نشان می دهد ! چرا ؟ سلیقه هر فرد با فرد دیگر متفاوت است و ممکن است آن عکسی که به دل شما می نشیند ، مورد علاقه فرد دیگری نباشد !

حتما الان پیش خود می گویید که گوگل هست ! چرا باید وارد سایت جوهره بشم !

دقت کنید که عکس های سایت جوهره زیبا هستند ✲-✲ 

 

زیبا بودن عکس

عکس هایی زیبا هستند که : جدید باشند ، کمیاب باشند و کیفیت فوق العاده ای داشته باشند .

عکس هایی که کمیاب هستند و کیفیت فوق العاده دارند ، معمولا باید مقداری پول بابت دانلودشان پرداخت شود اما سایت جوهره بابت دانلود این عکس ها ، هیچ پولی از شما دریافت نخواهد کرد !

عکس های قدیمی و تکراری که مخاطب بارها آن ها را مشاهده کرده است باعث خسته شدن او می شود ! جوهره روزانه بر تعداد عکس های خود در زمینه های مختلف از جمله ورزش ، غذا و نوشیدنی ، علم و فناوری ، طبیعت و مناظر ، حیوانات و ... می افزاید . لازم به ذکر است که تمامی این عکس های جدید نیز با کیفیت و کمیاب هستند .

عکس هایی که ارتباط زیادی با متن محتوای وب سایت داشته باشند و زیبا باشند ، از نظر مخاطب جذاب هستند .

عکس کار تیمی دو محتوانویس

اعضای تیم جوهره زمانی که در حال آپلود یک عکس هستند ، همه جوانب را می سنجند .

 به طور مثال :

■ آیا این عکس به درد محتوا نویسانی که به دنبال عکس جذاب هستند می خورد ؟

■ آیا از این عکس می توان به عنوان تصویر زمینه گوشی ، لپ تاپ ، ... استفاده کرد ؟

■ آیا این عکس می تواند پروفایل شبکه های اجتماعی دختران یا پسران را خفن و خاص کند ؟

پس مطمئن باشید که هر عکسی که از سایت جوهره دانلود می کنید ، در گوشه کامپیوتر و یا موبایلتان خاک نمی خورد و قابل استفاده است .  ^◡^

عکس پروفایل فانتزی ساده برای محتوانویسان

هر زمان که به هر نوع عکسی برای محتوای وب سایت ، برای محیط گوشی و شبکه های اجتماعی ، برای ... نیاز داشتید ، به یاد سایت جوهره بیفتید . عکس های این سایت رضایت شما را جلب خواهند کرد . اگر از سایت جوهره راضی بودید حتما آن را به دوستان خود نیز معرفی کنید . امیدوارم روزی فرا برسد که همه مردم ایران با وب سایت جوهره آشنا شوند و دیگر وقت زیادی برای پیدا کردن یک عکس جذاب و زیبا تلف نکنند . ❤‿❤

 

حتما بخوانید دانلود عکس بدون لوگو

آخرین مقاله ها

گالری های منتخب

مجموعه های منتخب

ارسال دیدگاه