معرفی سایت دانلود تصاویر آماده گرافیکی برای طراح ها و گرافیست ها

قبل از خواندن این مقاله ، اگر کسی درباره گرافیک و تصاویر گرافیکی از شما می پرسید ، خیلی خوب نمی‌توانستید که به او توضیحاتی کوتاه و پر مفهوم در این زمینه بدهید ؛ اما پس از خواندن این مقاله ، هم به خوبی با گرافیک آشنا می شوید و هم متوجه خواهید شد که چگونه می توانید در زمینه گرافیک پیشرفت کنید و تصاویر گرافیکی فوق العاده زیبا و حیرت انگیز خلق کنید . تمام قسمت های این مقاله را مطالعه کنید . من سعی کرده ام عمق مطلب را با زبانی ساده به شما بگویم .

هیچ سایتی بهتر از سایت جوهره پیدا نخواهید کرد که تصاویر گرافیکی با کیفیت و کمیاب را به صورت رایگان در اختیار شما قرار دهد

در این مقاله ابتدا یک تعریف مختصر و ساده از گرافیک به شما می گویم تا با این هنر ، خیلی خوب آشنا شوید . سپس به شما یک سایت به نام سایت جوهره معرفی می کنم که به وسیله ی آن می توانید به یک طراح گرافیک محشر و درجه یک تبدیل شوید .

زمانی که برای اولین بار نام گرافیک را شنیدید ، مطمئنا وارد گوگل شدید و سرچ کردید گرافیک چیست ؟

سپس انواع سایت ها در مقابل شما قرار گرفتند و تعریف های بلندی از گرافیک به شما ارائه دادند

منم الان می خوام تعریف خیلی کوتاه و مختصر خودم از گرافیک رو بهتون بگم که تا ابد در ذهنتون بمونه !

 

گرافیک یعنی خوشگل تر کردن و جذاب تر کردن

 

شاید از نظر علمی ، تعریف خیلی خوبی نباشه !

اما یه لحظه به این حرفی که می زنم دقت کن :

  • شما حاضری یک برگه آچار سفید پر از متن رو که با دستخط بد و ریز نوشته شده بخونی ؟
  • اگر همون متن ها ، روی یک برگه رنگارنگ پاستلی با طرح های ساده نوشته شده باشه چطور ؟ حاضری بخونیشون ؟

مطمئنم توی حالت دوم ، که پای گرافیک اومده وسط ، تمایل بیشتری به خوندن اون متن بلند بالا و کج و کوله داری .

عکس مغز یک گرافیست حرفه ای

حالا که خیلی قشنگ معنی گرافیک رو فهمیدی ، برو پایین تر تا کلی حرف باحال می خوام بزنم که تا حالا کسی بهت نگفته ؛ به هر حال یا چنین اطلاعاتی ندارن یا به تو نمی گن که پیشرفت نکنی !

◣◥◤◢◣◥◤◢◣◥◤◢◣◥◤◢

تا اسم گرافیک میاد ، همه میگن آها فتوشاپ ! ... درستش هم همینه !

من نه درس گرافیک خوندم و نه میدونم هویت بصری چیه ؟ نه رنگ می شناسم و هیچی هم بلد نیستم اما ...

از 5 سال پیش فتوشاپ رو نصب کردم و باهاش بازی می کردم ...

بعدا که فهمیدم این نرم افزار برای بازی نیست ، دیدم عوض شد ...

وقتی دیدم عوض شد ، ... تونستم کسب درامد کنم .

اول از همه تو به یه کامپیوتر یا لپ تاپ نیاز داری که دارای حداقل رم 4 و حداقل سی پی یو 2 گیگا هرتز باشه ! یه لپ تاپ کاااااااااملا معمولی !

بعد بیا یکی از نسخه های فتوشاپ رو که به سیستمت می خوره نصب کن

حالا می رسیم به اصل مطلب که به نظر بنده یکی از مهم ترین قسمت ها توی فتوشاپ و گرافیک هستش ...

عکس طرح گرافیکی خلاقانه جدید

خلاقیت

خلاقیت در گرافیک یعنی توان خلق یک فرم هنری نو . یک فرد خلاق در واقع پا روی عاداتی می گذارد که افراد جامعه قادر به ترک آن ها نیستند . خلاقیت می تواند نقش مهمی در زندگی شما داشته باشد مثلا شما با استفاده از خلاقیت خود می توانید درامد کسب کنید !

به نظر بنده ، تمام انسان ها دارای تمام ویژگی های خوب و بد هستند و این به خود انسان بستگی دارد که کدامشان را انتخاب کند !

این مقاله در مورد گرافیک است و برای کسانی نوشته شده است که می خواهند در زمینه گرافیک به یک فرد خلاق و موفق تبدیل شوند و از این راه ، درامد کسب کنند پس من در ادامه می خواهم یک راهکار عالی به جامعه هدف این مقاله پیشنهاد دهم :

شما باید به تصاویر آماده گرافیکی نگاه کنید و از آن ها ایده بگیرید اما نه هر تصویر گرافیکی !

عکس فانتزی طراح گرافیک با کیفیت بالا

تصاویر گرافیکی که طراحان بزرگ گرافیک از آن ها استفاده می کنند ، پولی هستند و شما باید مبالغ میلیونی برای خرید اشتراک آن سایت ها ، پرداخت کنید ! یا مثلا در سایت شاتر استوک به ازای پرداخت مبلغ حدود 4 دلار ، اجازه دانلود تصاویر گرافیکی را دارید .

حالا چرا این سایت ها بابت تصاویر گرافیکی خود پول دریافت می کنند ؟ تصاویر گرافیکی موجود در این سایت ها ، کیفیت بالایی دارد و نایاب هستند .

اما اگر الان به این فکر می کنید که وارد این سایت ها شوید و بابت تصاویر گرافیکی آن ها ، پول پرداخت کنید ، باید بگویم که مختان تاب برداشته !

چرا تا زمانی که جوهره ، تمامی آن تصاویر گرافیکی با کیفیت و نایاب را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهد ، به سایت های پولی مراجعه می کنید ؟!!!!! واقعا چرا ؟؟؟

آیا می دانید یکی از دلایلی که برخی افراد به فکر ساخت یک سایت پولی برای دانلود تصویر افتادند چه بود ؟

آن ها پیش خود گفتند که اکثر مردم در زمینه زبان انگلیسی از توانایی بالایی برخوردار نیستند ! پس نمی توانند تصویر مورد نظر خود را به صورت انگلیسی در گوگل سرچ کنند و آن را از سایت های خارجی و با کیفیت بالا دانلود کنند . هه ! کور خوندید ؛

باید خدمت شما عرض کنم که در سایت جوهره می توانید ، نام تصویر مورد نظر خود را به صورت فارسی تایپ کنید و خیلی سریع به تصویر مورد نظر خود و تماااام تصاویری که مشابه آن هستند ، دست پیدا کنید .

عکس نوشته رنگارنگ گرافیک دیزاین

★ بهتر است بدانید که هر روز به تعداد تصاویر سایت جوهره افزوده می شود ، پس تصاویر این سایت قدیمی نیستند و دارای کیفیت فوق العاده ای می باشند . تصاویر گرافیکی این سایت حاصل خلاقیت خفن ترین گرافیست ها می باشند ! طراحانی که سال ها در این زمینه تجربه دارند و می دانند که توجه مخاطب به چه چیزی جلب می شود !

عکس جالب خلاقیت هنری گرافیست ها

★ به نظرم بد نیست که این ویژگی خفن سایت جوهره را هم بدانید (نمی تونم این ویژگی خفن رو نگم !)

تصاویر باکیفیت این سایت در دسته بندی های مختلف کنار هم قرار گرفته اند ، پس کافیه که به این فکر کنی که تصویر مورد نظر تو مربوط به کدام دسته بندی می شود و سپس با یک کلیک وارد آن دسته بندی شوی .

هر کدام از دسته بندی های جوهره در واقع دنیای تصاویر خارق العاده ای است که به سختی می توانید از نگاه کردن به آن ها چشم بردارید ! تصاویر این سایت ، واقعا زیبا و تحسین برانگیز هستند . هر چی از خوبی این تصاویر بگم ، کم گفتم .

^◡^ یا به قول سنایی غزنویی : نتوان وصف تو گفتن که تو در فهم نگنجی

پس همین الان خیلی سریع وارد سایت جوهره شو و به تصاویر گرافیکی این سایت نگاهی بنداز تا متوجه بشی مخاطب این مصرع سنایی می تونه سایت جوهره هم باشه !

عکس فانتزی گروه گرافیست های خلاق و حرفه ای

+ کلام آخر

اعضای تیم جوهره هر روز تلاش می کنند تا تصاویر گرافیکی متفاوت تری با روز قبل را دانلود کنند . تصاویر گرافیکی این سایت به زیاد شدن خلاقیت شما کمک می کنند . هر روز چند دقیقه وقت بگذارید و به تصاویر گرافیکی جوهره نگاه کنید . پس از چند روز متوجه خواهید شد که ایده های موجود در ذهنتان به قدری زیاد شده اند که از دریچه مغزتان به بیرون می ریزند .

به ما اعتماد کنید .

 

آخرین مقاله ها

گالری های منتخب

مجموعه های منتخب

ارسال دیدگاه