آشنایی با آکواریوم کیش و هتل های نزدیک به آن

جاذبه‌هایی نامحدود در جزیره کیش وجود دارد که باعث جذب گردشگرهای بسیاری به سمت کیش شده است. از جمله این جذابیت‌ها آکواریوم کیش می‌باشد که به نوعی از خاص‌ترین‌ها و زیباترین جاذبه‌های کیش محسوب می‌شوند.

آشنایی با آکواریوم کیش و هتل های نزدیک به آن اگر در سفرتان به کیش بدنبال بدست آوردن قیمت‌های هتل‌هایش مثل قیمت هتل ترنج کیش هستید، بد نیست با جاذبه‌های آن نیز آشنا شوید. ساختمان کانون هنر...

آشنایی با آکواریوم کیش و هتل های نزدیک به آن

آشنایی با آکواریوم کیش

اگر در سفرتان به کیش بدنبال بدست آوردن قیمت‌های هتل‌هایش مثل قیمت هتل ترنج کیش هستید، بد نیست با جاذبه‌های آن نیز آشنا شوید. ساختمان کانون هنر از ظاهری شبیه به کشتی برخوردار می‌باشد. این کشتی دارای دو آکواریوم با ظرفیت‌های 20000 و 50000 لیتر آب می‌باشد که در یکی از آن‌ها انواع ناب و نادر آبزیان در ایران و جهان وجود دارد. شایان ذکر است اکثر افرادی که بازدید از آکواریوم جزیره کیش را در برنامه‌شان قرار داده‌اند، دانشجویان، پژوهشگران و کودکان می‌باشند. همچنین انواع متنوعی از ماهی‌های زیبا و تزئینی نیز در این آکواریوم قرار داده شده است. دیگر آکواریومی که دارای ظرفیت بیشتری می‌باشد، برای انواع ماهی‌های بزرگ و کوسه‌ها می‌باشد. شایان ذکر است انواع تمساح‌ها، مارها و مرجان‌ها در این آکواریوم وجود دارد.

 

جاهای دیدنی کیش نزدیک آکواریوم

در نزدیکی آکواریوم کیش به مراکز خرید متنوع و تفریحات مختلفی دسترسی دارید؛ از جمله:

پارک دلفین‌ها

پارک دلفین‌ها را در نزدیک آکواریوم می‌توان نزدیک‌ترین جاذبه گردشگری، معرفی کرد که تنها یک کیلومتر با آن فاصله دارد. قطعا تماشای بازی دلفین‌ها و حرکات نمایشی‌ که دارند از جذابیت‌هایی است که هرگز فراموش نمی‌شود. این پارک را به‌عنوان اولین دلفیناریوم ایران شناخته می‌شود که حدود ۱۰ سال پیش در این جزیره بنا شد.

علاوه‌بر دلفین‌ها، در این مجموعه انواع گوناگونی از شیر دریایی، گراز دریایی، فوک، پنگوئن و … هم وجود دارد.

جاذبه پارک دلفین‌ها تنها به اینجا ختم نمی‌شود. یکی دیگر از بخش‌های مجموع، باغ پرندگان می‌باشد که در این مجموعه می‌توانید از آن دیدن کنید.

همچنین در دلفیناریوم کیش سالن‌های متعددی جهت سمینار، کنسرت و آمفی تئاتر طراحی شده‌اند. در ضمن در فضای سبز آن می‌توانید گونه‌های مختلف گیاهی همچون چندین مدل درخت اکالیپتوس را مشاهده کنید.

پارک دلفین‌ها

پارک هنگام

چنانچه می‌خواهید در یکی از بزرگ‌ترین و بهترین پارک‌های جزیره قدم بزنید، بهتر است بدانید فاصله کمی با آکواریوم دارید. این پارک را در خیابان فردوسی و در نزدیکی مرکز خرید پردیس پیدا می‌کنید. پارک هنگام محلی مناسب جهت استراحت و تفریح گردشگران و همچنین ساکنان این جزیره می‌باشد. معمولا افراد برای استراحت پس از خرید به این پارک وارد می‌شوند. از جمله امکانات آن نیز پیست پارک و امکان کرایه دوچرخه، اسکوتر و موتور برقی می‌باشد.

پارک آهوان

دیدن آهو از فاصله چند متری، بدون شک بسیار هیجان انگیز است. پس با سفر به کیش به هیچ عنوان این فرصت را از دست نداده و به پارک آهوان سری بزنید. به خصوص اگر به آکواریوم کیش رفته‌اید، این پارک دارای فاصله اندکی با شما است.

بوستان یا باغ وحش پارک آهوان را در ضلع جنوبی پارک هنگام، در انتهای خیابان فردوسی پیدا می‌کنید. در حقیقت پارک آهوان جزیره کیش، محل نگهداری حیوانات است و تنها باغ وحش جزیره زیبای کیش به شمار می‌آید. مساحتی که این باغ وحش دارد، تقریبا ۲ هکتار تخمین زده شده و از ۱۷ قفس جهت نگهداری حیوانات برخوردار می‌باشد.

پارک آهوان را باید از جمله پربازدیدترین جاذبه‌های گردشگری کیش دانست که در سال ۱۳۸۰ بنا شد. اسب، شیر، روباه، آهو، شغال و گوزن تنها برخی از حیوانات هستند که در این باغ وحش نگهداری می‌شوند.

پارک آهوان

پارک آبشار

بوستان آبشار با طراحی فضایی منحصر‌به‌فردش، بدون شک حال و هوای مدیترانه‌ای را به شما می‌دهد. این پارک را دقیقا روبروی پارک هنگام پیدا خواهید کرد که از جمله مکان‌های تماشایی جزیره به شمار می‌آید. اکثر مسافران جهت تفریح به آنجا سر می‌زند. پارک آبشار از آلاچیق‌های بسیاری برای استراحت کردن برخوردار می‌باشد.

همینطور طراحی برکه‌ها و آبشارهای مصنوعی این پارک، به جذابیت و زیبایی این پارک افزوده است. یکی از ویژگی‌های خاصی که پارک آبشار در مقایسه با سایر بوستان‌ها از آن برخوردار است، نورپردازی بی‌نظیر و خاص آن است که این زیبایی را چند برابر می‌کند.

این پارک را می‌توان گزینه  مناسبی جهت پیک نیک دانست که با داشتن منقل‌های آماده بدون درست کردن آتش می‌توانید، از آن‌ها استفاده کنید. اینگونه پوشش گیاهی نیز از بین نخواهد رفت.

مرکز خرید پانیذ

از پارک‌های بسیار زیبایی که در نزدیک آکواریوم کیش قرار دارد، اگر بگذریم، به مرکز خرید‌های جزیره می‌رسیم.  یکی از مراکز خرید، پاساژ پانیذ است که بین پردیس یک و دو و هایپرمارکت آن را پیدا خواهید کرد. این پاساژ از جمله قدیمی‌ترین‌های کیش محسوب می‌شود که در آن انواع و اقسام متنوع جنس‌ها را می‌توانید پیدا کنید. تمامی این اجناس دارای قیمت مناسبی هستند و گزینه‌ای ایده‌آل برای خرید در کیش به شمار می‌آیند. در سال ۱۳۷۷ این مرکز خرید احداث شد و مساحتی که دارد تقریبا ۱۰ هزار متر مربع می‌باشد. مرکز خرید پانیذ از ۲ طبقه و ۲۰۸ واحد تجاری و اداری برخوردار است.

 

اسکله تفریحی کیش

از تفریحات بسیار جذاب کیش ساحل‌گردی می‌باشد .حرف اول را در جزیره کیش، تفریح می‌زند. پس بعد از بازدید از آکواریوم بزرگ کیش بد نیست به اسکله تفریحی که در نزدیکی آن واقع شده، سری بزنید.

این اسکله دارای بیش از ۴۳۷ متر طول و ۱۰ هزار متر مربع مساحت است. در اینجا این امکان را دارید تا برای لحظاتی ریلکس کرده و به صدای مرغ‌های دریایی با ترکیب امواج خلیج فارس گوش فرا دهید. انواع تفریحات دریایی نظیر ماهیگیری، غواصی، قایق سواری و… نیز برای گردشگران عزیز فراهم است.

در این اسکله بد نیست پیاده‌روی کنید و لذت رکاب زدن در کنار خلیج فارس را احساس کنید. تفریحات هوایی که اینجا برای شما طراحی گشته‌اند؛ از جذاب‌ترین آن‌ها بالن سواری است که اصلا نمی‌شود از آن گذشت.

اسکله تفریحی کیش

زیبایی‌های خاص آکواریوم کیش

دنیای زیر آب را باید سرزمین عجایب دانست. ما انسان‌ها این سرزمین را کم‌تر شناخته‌ایم و موجودات رنگارنگ و متفاوتی که دارد برایمان بسیار هیجان‌انگیز هستند. زیبایی‌هایی که آکواریوم کیش دارد، این امکان را برای توریست‌های جزیره فراهم کرده تا بتوانند لحظاتی به تماشای زندگی آبزیان از طریق آکواریوم‌های شیشه‌ای بپردازند. بدون شک دیدن شگفتی‌های آنجا لذت‌بخش است.

در آکواریوم کیش بیش از ۷۰ نوع ماهی متنوع تزئینی و کمیاب خلیج فارس زندگی می‌کنند. یکی از جذاب‌ترین بخش‌های سفر به جزیره تماشای این جانوران عجیب است که در دو آکواریوم مجزای آب شور و آب شیرین قرار دارند.  شایان ذکر است، این آکواریوم تنها محل زندگی ماهی‌های کوچک نبوده، بلکه ماهی‌های بزرگ و کوسه‌ها را هم در این مکان مشاهده خواهید کرد. گردشگران از دیدن آن‌ها لذت خواهند برد. ماهی‌های کوچک و تزئینی در آکواریوم ۲۰ هزار لیتری آب شیرین، نگهداری می‌شوند. در آکواریوم ۵۰ هزار لیتری آب شور ماهی‌های بزرگ و کوسه‌ها نیز وجود دارند.

آکواریوم زیبا و خاص جزیره کیش متشکل از مجموعه بی‌نظیری از ماهی‌ها و آبزیان بوده که همه ساله میزبان بیشتر از یک میلیون گردشگر است. این آکواریوم توانسته رویای دیدن دنیای زیر آب را برای بسیاری از افراد تحقق ‌بخشد. شایان ذکر است، قسمتی از این مجموعه به نگهداری حیوانات اختصاص دارد. برای دوستداران انواع پرندگان، خزندگان و پستانداران بدون شک این بخش جالب توجه می‌باشد.

این مجموعه بسیار خاص بخشی از مجموعه دلفیناریوم کیش بوده که می‌توان با تهیه بلیط این مجموعه، از تمامی بخش‌های آن و آکواریوم کیش با قیمت مناسب بازدید نمود. بوستان آهوان نیز دقیقا در مجاورت آکواریوم واقع شده است. چنانچه علاقه‌مند به تماشای آهوان زیبا و بازیگوش هستید، بعد از بازدید ازآکواریوم می‌توانید سری به این مکان چشم‌نواز بزنید.

آکواریوم کیش کجاست؟

اگر برای سفر کیش در حال برنامه‌ریزی هستید، بدون شک می‌خواهید بدانید آکواریوم کیش کجاست؟ این جاذبه توریستی را می‌توانید دقیقا در کنار مجموعه دلفیناریوم کیش و پارک آهوان پیدا کنید. این مجموعه فاصله آنچنانی تا مرکز شهر ندارد. آکواریوم کیش از آدرس و دسترسی مطلوبی برخوردار بوده و مسافران برای رسیدن به آن تنها کافیست از انواع وسیله نقلیه کمک بگیرند تا به قسمت جنوب شرقی جزیره و خیابان فردوسی برسند. در نهایت باید وارد ساختمان کانون هنر شوند. پیمودن این مسیر حتی با دوچرخه نیز امکان‌پذیر می‌باشد. افراد علاقه‌مند این امکان را دارند تا با رکاب زدن خود را به این مکان جذاب برسانند. قطعا از تماشای ماهی‌های رنگارنگ و آبزیان دیدنی لذت خواهید برد.

آکواریوم زیبا و جذاب جزیره کیش دارای مجموعه‌ای بی‌نظیری از ماهی‌ها و آبزیان بوده که همه ساله پذیرای بیش از یک میلیون گردشگر است. این مجموعه توانسته به خوبی رویای دیدن دنیای زیر آب را برای افراد تحقق ببخشد. همینطور بخشی از این مجموعه به نگهداری حیوانات اختصاص دارد که برای علاقه‌مندان به انواع گوناگون پرندگان، خزندگان و پستانداران جالب می‌باشد.

آکواریوم کیش کجاست؟

هتل‌های نزدیک به آکواریوم

هتل پارس کیش

 این هتل پنج ستاره، در فاصله ۳۰۰ متری از آکواریوم کیش واقع شده است. این هتل با دارا بودن امکانات و خدمات متنوع، برای گردشگران یک اقامت لاکچری و راحت فراهم می‌کند.

هتل پارسیان کیش

 این هتل نیز در نزدیکی آکواریوم کیش قرار دارد و با داشتن امکاناتی همچون استخر، سونا و سالن بدنسازی، برای گردشگران ورزشکار مناسب می‌باشد.

هتل مرجان کیش

 این هتل در فاصله ۴۰۰ متری از آکواریوم کیش واقع شده است و با داشتن امکاناتی همچون رستوران، استخر و سالن بدنسازی، برای گردشگران مناسب است.

هتل پارمیدا

هتل پارمیدا کیش از هتل‌های نوسازی است که ممتاز و ۴ ستاره بوده و در قلب جزیره و در نزدیکی شمار بسیار زیادی از جاذبه‌های دیدنی جزیره کیش قرار دارد. این هتل که در سال ۹۳ تاسیس شد، باتوجه به موقعیت مکانی مناسب و امکانات رفاهی متعددش به‌سرعت توجه شمار وسیعی از گردشگران خارجی و داخلی را جلب کرد. هتل که در نزدیکی آکواریوم کیش واقع شده است به شهرت فراوانی میان گردشگران کیش دست یافت. اکنون هتل، از جمله هتل‌های مطرح و پرطرفدار جزیره به شمار می‌آید که برای اقامتی خاطره‌انگیز در این جزیره، گزینه‌ای بسیار عالی می‌باشد.

هتل پارمیدا

هتل آرامیس پلاس

در نزدیکی ساحل چشم‌نواز کیش هتل آرامیس پلاس کیش قرار دارد. این هتل پنج ستاره متشکل از ۱۴ طبقه بوده و در سال ۱۳۹۹ افتتاح گشت. هتل تنها چند قدم تا میدان پردیس کیش دارای فاصله می‌باشد. میدان پردیس از جمله میدان‌های مهمی محسوب می‌شود که به اکثر جاذبه‌های دیدنی کیش از جمله کشتی یونانی، مرکز خرید پردیس و آکواریوم کیش دسترسی مطلوبی دارد. اکثر مسافرانی که قصد سفر به کیش را دارند، پس از اطلاع از قیمت هتل آرامیس پلاس کیش، اتاقی را در این هتل رزرو می‌کنند. علت این موضوع را می‌توان جدیدالاحداث بودن هتل دانست که بهترین عملکرد و کارایی را دارد. هتل آرامیس پلاس از نقاط مثبت و قوی بسیاری برخوردار است که باید به برخورد حرفه‌ای پرسنل آن اشاره داشت. پرسنل مجرب هتل تمامی تلاششان را جهت راحتی و آرامش مسافران انجام می‌دهند.

هتل هلیا

هتل هلیا به‌عنوان هتل‌های سه ستاره در میدان ساحل کیش از سال ۱۳۸۵ در ملکی بزرگ شروع به فعالیت کرد. هتل هلیا متشکل از ۲ طبقه و ۶۱ اتاق می‌باشد که در طی سال‌ها فعالیتش عملکرد خوبی را داشته است. هتل هر ساله از میهمانان بسیاری میزبانی کرده است که برای تعطیلات به این جزیره سفر می‌کنند. این هتل شکیل و خاص در سال ۱۳۹۶ با هدف پیشرفت سطح امکانات بازسازی شد و پس از آن سطح کیفیت خدمات و امکانات آن بالا رفت. به اندازه‌ای که امروزه براساس استانداردهای هتلداری روز دنیا پذیرای میهمانان خود است. موقعیت مکانی هتل هلیا بسیار خوب بوده و میهمانان با انتخاب این هتل به مراکز خرید مشهور دسترسی مطلوبی خواهند داشت. همچنین هتل فاصله بسیار مناسبی تا آکواریوم دارد که همین موضوع باعث شهرت هتل هلیا در میان هتل‌های دیگر کیش شده است.

هتل سیمرغ کیش

هتل سیمرغ کیش را می‌توان از جمله هتل‌های ۳ ستاره در نزدیکی آکواریوم معرفی کرد. این هتل خاص از سال ۱۳۷۰ فعالیت خود را آغاز نمود و تاکنون از گردشگران زیادی از نقاط مختلف کشور و جهان میزبانی کرده است. از آنجایی که هتل سیمرغ بعد از بازار مرجان قرار دارد، این موضوع باعث شده تا از جاذبه‌های تماشایی نظیر اسکله تفریحی، آکواریوم، پارک دلفین‌ها و پیست کارتینگ به آسانی بازدید نمایید. شایان ذکر است مسافران بسیاری جهت سفر به جزیره زیبای کیش اقدام به رزرو هتل می‌کنند. از همین رو انتخاب هتل مناسب برای اقامت از جمله اقدامات اصلی محسوب می‌شود. هتل سیمرغ کیش با خدمت‌رسانی مناسب و برخورداری از امکانات کامل جزو هتل‌های برتر در این جزیره می‌باشد. بدون شک با انتخاب این هتل می‌توانید اوقاتی دلپذیر را تجربه کنید. همچنین این هتل زیبا با هدف ارائه خدمات کامل در سال ۱۳۹۷ بازسازی شد. با توجه به اینکه هتل سیمرغ  را در مرتفع‌ترین منطقه جزیره پیدا می‌کنید، تمامی واحدهای اقامتی آن به‌صورت ویلایی می‌باشند. همگی این واحدها از چشم‌انداز دلربایی رو به دریا برخوردارند. بنابراین اقامت در هتل سیمرغ ارزش این را دارد که راهی  کیش و با انتخاب این هتل اقامتی خوش را با همسفرانتان داشته باشید.

هتل داریوش

هتل داریوش کیش از جمله لوکس‌ترین هتل‌های کشور و محبوب‌ترین هتل‌های پنج ستاره در جزیره کیش محسوب می‌شود. هتل هر ساله از مسافران ایرانی و خارجی بسیاری میزبانی می‌کند. هتل داریوش به‌عنوان تنها هتل با نمادهای باستانی کشورمان شناخته می‌شود که از جمله جاذبه‌های توریستی جزیره نیز می‌باشد. این هتل در سال ۱۳۸۲ بنا شده و الهام گرفته شده از معماری بی‌نظیر ایرانی است. این معماری نماد تاریخی کشور را نشان‌ می‌دهد. از همین رو، شک نکنید با سفر به کیش و رزرو این هتل یکی از هیجان‌انگیزترین سفرهای عمرتان را تجربه می‌کنید. چراکه آن دسته از افرادی که سایر هتل‌ها را برای خودشان انتخاب می‌کنند، بازدید از هتل داریوش را در برنامه‌های خود قرار می‌دهند. ساختمان هتل داریوش کیش الهام گرفته شده از تخت جمشید بوده و تمامی امکانات رفاهی کامل را جهت داشتن اقامتی لوکس و سفری بی‌نظیر به میهمانانش ارائه می‌دهد. همین امر باعث گشته تا با اقامت در این هتل سفری متفاوت و خاص را مسافران تجربه کنند. با اقامت در این هتل شک نکنید که حس آرامش را دریافت خواهید کرد. علاوه بر موارد ذکرشده، باتوجه به نزدیکی هتل داریوش به ساحل شرقی جزیره کیش دسترسی میهمانان به مراکز خرید و چندین جاذبه دیگر نظیر شهر زیرزمینی کاریز، آکواریوم، پارک دلفین‌ها، بازار پردیس و پارک هنگام دسترسی راحتی دارند. پیشنهاد می کنیم به تمام این جاهای دیدنی کیش سری بزنید.

هتل ارم

در شمال شرقی جزیره هتل ارم کیش قرار دارد. این هتل زیبا دارای ۴ ستاره می‌باشد و در مقیاس بزرگ و ۹ طبقه بنا‌شده است. هتل ارم کیش هر ساله میزبان صدها مسافر و توریست داخلی و خارجی است. از ویژگی‌های بارز هتل ارم می توان نزدیکی آن به دریا اشاره کرد. همچنین این هتل به دلیل دسترسی آسان به آکواریوم و مراکز خرید کیش در میان توریست‌ها دارای اهمیت خاصی می‌باشد.

به‌صورت 24 ساعته بخش پذیرش هتل ارم کیش از مسافرانی که عازم این منطقه هستند آماده استقبال و پذیرایی می‌باشد. مسافران در فضای لابی این هتل به‌صورت رایگان می‌توانند به اینترنت وای فای دسترسی داشته باشند. همچنین پارکینگ این مجموعه دارای ظرفیت ۵۰ خودرو می‌باشد.  جهت بهره‌مندی از این پارکینگ لازم است هزینه مربوطه را پرداخت نمایید. از امکانات ارائه‌شده در لابی این هتل می‌شود به صندوق امانات، خدمات تهیه بلیط، ترانسفر رفت‌وبرگشت برای تماشای جاذبه‌های دیدنی، اتاق چمدان، تاکسی‌سرویس و آرایشگاه اشاره داشت.

هتل سارا

هتل سارا در دسته هتل‌های ۳ ستاره در جزیره زیبای کیش واقع شده است. این هتل زیبا از سال ۱۳۸۸ فعالیت خود را آغاز کرد و متشکل از ۳ طبقه و ۷۲ اتاق در خیابان رودکی جزیره می‌باشد. موقعیت قرارگیری که این هتل دارد، به‌صورتی است که روبه روی مرکز تجاری رویا مال واقع گشته و همین مورد برای دوستداران خرید خبر خوبی است. مسافران با مراجعه به این مرکز خرید می‌تواند برای دوستان و آشنایان خود خرید نمایند. همینطور به سایر جاذبه‌های گردشگری مثل آکواریوم نیز دسترسی  آسانی خواهید داشت. چندین مرکز خرید دیگر نظیر دامون دريا ۱ و ۲، مرکز خرید مروارید، ونوس، زیتون، مریم و مرجان تا هتل سارا، فاصله کمتر از ۲ کیلومتری دارند. و مسافران با تهیه بلیط کیش و رزرو این هتل بدون شک اقامتی رویایی خواهند داشت. فاصله از این هتل تا فرودگاه کیش تقریبا ۷.۸ کیلومتر می‌باشد.

هتل سارا کیش

هتل پارمیس

یکی از باشکوه‌ترین هتل‌های بین‌المللی در جزیره، هتل پارمیس است. این هتل با فراهم نمودن امکانات رفاهی کامل در حد عالی از مسافران بسیاری در نقاط مختلف کشور و جهان پذیرای می‌کند. شایان ذکر است که این هتل ۵ ستاره می باشد و ساختمان آن دارای طراحی مدرنی است. هتل در سال ۱۳۸۵ افتتاح‌ شد. ساختمان این هتل زیبا متشکل از ۷ طبقه و ۱۶۸ اتاق مجزا می‌باشد که در طول سال از مسافران زیادی پذیرایی می‌کند. مسافرانی که برای گذراندن تعطیلات خود این جزیره را انتخاب می‌کنند، بدون شک سفری خاطره‌انگیز خواهند داشت. هتل پارمیس، در مرکز جزیره قرار دارد. از همین رو به جاذبه‌های گردشگری و مکان‌های تفریحی نزدیک می‌باشد. این قضیه باعث می‌شود تا در میان هتل‌های متعدد جزیره، جزو هتل‌های محبوب باشد. از جمله نزدیک‌ترین مکان‌های دیدنی جزیره کیش باید به آکواریوم، مراکز خرید پردیس ۱ و پردیس ۲ و پیست کارتینگ اشاره داشت که در نزدیکی هتل قرار دارند.

هتل شایگان

هتل پنج ستاره شایگان را در دسته هتل‌های شیک و مشهور در جزیره زیبای کیش بوده که در یکی از بهترین نقاط جزیره بی‌نظیر قرار دارد. هتل دارای دسترسی مطلوبی به جاهای دیدنی و مراکز خرید می‌باشد. برخی از جاذبه‌های دیدنی مشهور و نزدیک به این هتل شامل ساحل خلیج‌فارس، آکواریوم، اسکله تفریحی کیش و مراکز خرید نظیر پانیذ، پردیس ۱ و ۲ و رویال مال می‌شوند. این هتل زیبا از امکانات متنوع برای مهمانان ایرانی و خارجی برخوردار است. پس با سفر به کیش و رزرو این هتل، خودتان را برای سفری بی‌نظیر با همسفرانتان و  خانواده‌ آماده کنید. در سال ۱۳۸۲ هتل شایگان افتتاح‌ گشت و همچنین در سال ۱۳۹۶ بازسازی شد. این هتل متشکل از ۴ طبقه و ۱۳۴ واحد اقامتی بوده که به صورت اتاق‌های مجهز و سوئیت‌های رویال می‌باشند. همگی این واحدها از جکوزی برخوردار هستند و دارای چشم‌انداز خاصی رو به دریا و جزیره می‌باشند.

هتل شایگان کیش

جمع‌بندی

جاذبه‌هایی نامحدود در جزیره کیش وجود دارد که باعث جذب گردشگرهای بسیاری به سمت کیش شده است. از جمله این جذابیت‌ها آکواریوم کیش می‌باشد که به نوعی از خاص‌ترین‌ها و زیباترین جاذبه‌های کیش محسوب می‌شوند. ما در این مقاله بطور مفصل به آکواریوم پرداختیم و تلاش کردیم تا شما را با آن آشنا کنیم.

آخرین مقاله ها

گالری های منتخب

مجموعه های منتخب

ارسال دیدگاه