معرفی سایت برتر برای دانلود عکس های استوک و وکتور رایگان

سایت های بسیار زیادی در دنیای وب وجود دارند که عکس های استوک و وکتور کمیاب را در اختیار شما عزیزان قرار می دهند ؛ اما این سایت ها بابت دانلود این عکس های استوک و وکتور رایگان ، درخواست پول می کنند . سایت جوهره یک سایت برتر برای دانلود این گونه عکس ها می باشد . این سایت با توجه به نیاز مردم و مشاغل مختلف ، هر روز عکس های جدیدتری را آپلود می کند .

سایت جوهره تنها سایتی است که آن دسته از عکس های استوک و وکتور که کمیاب هستند را به صورت رایگان در دسترس شما قرار می دهد

خواندن این مقاله به افرادی که نمی خواند هزینه ی زیادی بابت یک عکس استوک یا وکتور پرداخت کنند ، توصیه می شود . شما با خواندن این مطالب ، متوجه خواهید شد که بدون پرداخت هزینه ای می توانید ، رتبه ی خود را در مرورگر بالا ببرید . چگونه ؟ از آنجایی که عکس های استوک و وکتور این سایت در هیچ سایت دیگری وجود ندارند ، پس هر کسی که این عکس ها را دانلود کند و از آن ها برای محتوای خود استفاده کند ، در دسته سایت های رتبه بالا مرورگر ، قرار خواهد گرفت .

در این مقاله ابتدا سعی کرده ام که شما را با عکس های وکتور و استوک آشنا کنم و آن ها را به شیوه ای رسا ، واضح ، آسان و عامیانه به شما عزیزان معرفی کنم تا به خوبی ، این نوع عکس ها را بشناسید . طراحان و کسانی که کارهای گرافیکی انجام می دهند با این نوع عکس ها ، آشنایی دارند اما دیگر افراد جامعه ، اطلاعات دقیق و واضحی از این نوع عکس ها در اختیار ندارند . همچنین در این مقاله یک سایت برتر و فوق العاده عالی برای دانلود عکس استوک و عکس وکتور معرفی کرده ام . این سایتی که در این مقاله با آن آشنا می شوید ، عکس های استوک و وکتور را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهد .

یکی از دغدغه های تولید کنندگان محتوا این است که عکس های با کیفیت بالا آپلود کنند . علاوه بر تولید کنندگان محتوا ، کسانی که کارهای تبلیغاتی و بازاریابی انجام می دهند نیز به عکس های با کیفیت بالا نیاز دارند . از آنجایی که عکس ها ، تاثیر بسیار زیادی بر روی ذهن خواننده دارند در نتیجه هر فردی که قصد ارائه یک محتوا را دارد ، باید به دنبال عکس های با کیفیت بالا یا عکس های گرافیکی باشد .

عکس 5 ستاره

عکس های استوک

اگر شما نیز به دنبال یک عکس با کیفیت برای محتوای خود هستید :

بهتر است بدانید که استخدام یک عکاس یا طراح گرافیک برای خلق عکسی که در ذهن دارید ، خیلی زمان بر و پرهزینه است . یکی از ویژگی‌های عکس های استوک این است که ، از قبل آماده شده اند . شما می توانید عکس های استوک را هم با پرداخت هزینه و هم به صورت رایگان دانلود کنید . در ادامه این مقاله ، شما را با یک سایت برتر برای دانلود عکس استوک آشنا خواهیم کرد .

سایت جوهره از هر نظر برای دانلود عکس استوک مناسب است زیرا این سایت ، ویژگی هایی دارد که کمتر سایتی از آن ها برخوردار می باشد ، مثلا  :

_ تمام عکس های این سایت رایگان هستند و شما نیازی به در نظر گرفتن بودجه خود ندارید .

_ در این سایت می توانید عکسی که مد نظر دارید را به سرعت پیدا کنید زیرا سایت جوهره عکس های متنوع خود را به گونه ای دسته بندی کرده است که شما می توانید در عرض چند دقیقه به عکسی که در ذهن دارید دست پیدا کنید .

_ علاوه بر اینکه سایت جوهره یک دسته بندی فوق العاده عالی برای عکس های خود دارد ، دارای یک موتور جستجوی قوی نیز می باشد . تنها کافیست که عنوان عکسی که لازم دارید را در موتور جستجوی جوهره سرچ کنید تا خیلی سریع در دسترس شما قرار گیرد .

_ درست است که عکس های سایت جوهره رایگان می باشند اما عکس های این سایت از گوگل کپی نشده اند و در دسترس عموم نیستند . مطمئن باشید که عکس های سایت جوهره را در سایت های دیگر نخواهید دید ، پس استفاده از عکس های سایت جوهره باعث افت رتبه شما در مرورگر نخواهد شد .

_ سایت جوهره را می توان مانند یک کتابخانه بزرگ از عکس های با کیفیت دانست که همگی رایگان هستند و شما نیازی به پرداخت هزینه ندارید .

_ بهتر است بدانید که حوزه فعالیت سایت جوهره به عکس محدود نمی شود . این سایت علاوه بر آپلود عکس ، مطالب بسیار زیادی را درباره محتوای درون هر عکس به شما ارائه می دهد تا شما با دقت بیشتری عکس را دانلود کنید و یک انتخاب صحیح داشته باشید . در سایت جوهره علاوه بر عکس می توانید ، آیکون ، کاور هایلایت ، طرح های گرافیکی و ... نیز پیدا کنید .

عکس فانتزی افراد موفق

عکس وکتور رایگان

طراحان گرافیک برای سریع تر شدن روند کار خود از تصاویری استفاده می کنند که از پیش آماده شده اند . این تصاویر ، فرمت های مختلفی را شامل می شوند و شما می توانید آن ها را ویرایش کنید . می توان گفت که عکس های وکتور ، بهتر از انواع دیگر عکس ها هستند ؛ زیرا می توان اندازه عکس های وکتور را بی نهایت تغییر داد بدون اینکه کیفیتشان افت کند . یکی از سایت های بسیار خوب برای دانلود عکس وکتور رایگان ، سایت جوهره می باشد زیرا :

_ سایت جوهره هنگام آپلود عکس ، به نیازهای طراحان نیز فکر کرده است .

_ تمام عکس های وکتور این سایت ، منحصر به فرد هستند و نمی توانید آن ها را در سایت های دیگر پیدا کنید . حتی می توان عکس های وکتور سایت جوهره را ارزشمند معرفی کرد و صد درصد در میان آن ها یک مورد خوب نیز پیدا کرد . تیم جوهره مدام تلاش می کند تا عکس های وکتور را به روزرسانی کند و روزانه عکس های وکتور جدیدتری را در اختیار شما قرار دهد .

_ عکس های وکتور این سایت ، در عین حال که کمیاب هستند ، رایگان نیز می باشند و شما نیازی به پرداخت هزینه برای بارگیری یا دانلود آن ها نخواهید داشت .

_ موتور جستجوی قوی سایت جوهره ، کمک زیادی برای پیدا کردن عکس وکتوری می کند که مد نظر دارید .

( افرادی که تولید محتوا انجام می‌دهند و یا عضو کمپین های تبلیغاتی هستند ، حتماً باید نام سایت جوهره را در ذهن خود حک کنند . مطمئن باشید که درون جوهره ، عکس وکتور و دیگر عکس هایی که نیاز دارید ، موجود هستند . )

عکس فانتزی لایک کردن

اگر تا اینجای مقاله را خوانده اید و با عکس های استوک ، وکتور و بهترین سایت دانلود عکس های استوک و وکتور رایگان آشنا شده اید ، حالا وقت آن است که درباره سایت و تیم جوهره با شما صحبت کنم .

تیم جوهره اهمیت زیادی به آنچه که کاربر نیاز دارد می دهد و هر روز سعی می‌کند که نیاز های کاربران مختلف را در نظر بگیرد ؛ تا زمانی که هر فردی با هر سن و سلیقه ای وارد این سایت شد به آنچه که در ذهن دارد ، به راحتی دسترسی پیدا کند .

تیم جوهره تلاش بسیار زیادی می کند تا جای هر چند کوچکی در ذهن و قلب مخاطب برای خود باز کند . ما بسیار عاشقانه کار کرده و ساعات زیادی از عمر خود را صرف رضایت خاطر شما می کنیم . پس خیالتان بابت کمیاب بودن عکس های جوهره راحت باشد . تیم جوهره از گوگل کپی برداری نمی کند و همین موضوع باعث پیشرفت روز افزونش شده است .

 

اعضای تیم جوهره تمام تلاش خود را می‌کنند که عکس های استوک و وکتور با کیفیت و کمیاب آپلود کنند

آخرین مقاله ها

گالری های منتخب

مجموعه های منتخب

ارسال دیدگاه